Hizmetlerimiz

PR

PR, markanın yıllık iş, satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda yıllık iletişim faaliyetlerinin bütününü kapsayan planlamadır.

Eğer; ‘’Firmam ve ürünüm faydalı, ihtiyaçlara cevap veriyor fakat tanıtım sıkıntısı çekiyoruz.’’

‘’ Yeni ürün getirttik veya mevcut ürünümüzün satışları dilediğimiz gibi değil’’

‘’ Kurum içi örgütlenmeye ihtiyacımız var’’  diyor iseniz ‘Halkla İlişkiler’ e ve PR ‘a ihtiyacınız ve demektir.

  • Markanın pazarlama hedefleri ve stratejileri doğrultusunda gerek kurumsal gerek ürünleri bazında etkin bir pazarlama ve iletişim planının oluşturulmasına danışmanlık ediyoruz,
  • Sürekli gelişen ve değişen pazarda amaç, strateji ve araçları doğru tespit ederek pazar aktivitelerinin yaratılmasına, alternatif pazarlama planlarının oluşturulmasına yardımcı oluyoruz,
  • Olası kriz durumlarında müşterisinin yanında oluyor, gelebilecek zararları minimize etmeye, bununla ilgili prosedürün yaratılmasına yardımcı oluyoruz,
  • Marka ile ilgili, pazara ilişkin pazar durumu, değişimlere ve eğilimlere ilişkin bilgilerin ve/veya araştırma raporlarının temin edilmesine yardımcı oluyoruz,
  • Basın ilişkileri yürütüyor, basın toplantıları, basın gezilerinin düzenliyoruz,
  • Basın bültenlerini hazırlıyor ve ilgili hedef mecraya servis ediyoruz,
  • Markanın basın haber takibini gerçekleştiriyor ve haber kupürlerini ve erişim rakamlarını düzenli olarak müşteriye sunuyoruz,
  • Özel haber ve röportaj olanaklarının değerlendirilerek yaratıcı fikirlerle hizmet veriyoruz,
  • Temsil ettiği kurumun amaçları doğrultusunda, farklı ve prestijli projeler, etkinlikler yaratıyor ve değerlendiriyoruz,
  • Çalışmalarında; fikir ve kamuoyu oluşturucuları – gazete, dergi ve TV muhabirleri – sanatçılar, yorumcular – köşe yazarları, genel yayın yönetmenleri, editörler- karar vericiler, trend belirleyiciler-bürokratlar, akademisyenler, üst düzey yöneticiler gibi marka iletişimine katkısı bulunacak bütün ilgililerle etkili iletişimi sağlıyoruz,
  • “Advertorial” (Marka Bazlı İlan Mantığında Haber) içeriklerinin hazırlanarak görsel tasarımının yapılması ve uygulamasına yardımcı oluyor, talep edildiği durumda satın almasını gerçekleştiriyoruz.

Kurumsal Kimlik ve Markalaşma

Markanın değeri ve yararını pazarlama yöntemleriyle aktararak müşteri sadakati yaratma çalışmaları yürütüyoruz. Tüketiciye aktarılacak marka vaadinin ürün ile örtüşmesini, ürünün yararını markanın özellikleri ile anlatarak etkiyi artırıyoruz.

Markanın yıllık iş, satış ve pazarlama yol haritasına göre ;

  • İletişim Hedef ve Stratejileri
  • Medya İlişkileri Yönetimi
  • Sosyal medya Yönetimi
  • Sponsorluk çalışmaları
  • Sosyal Sorumluluk Projeleri
  • Tüketici odaklı satış noktası ve birebir pazarlama ve özel etkinlikler
  • Ürün Lansmanları / Re-Lansmanları
  • Tanıtım Filmleri
  • Kuruluş Yıl dönümü gibi özel davetler
  • Marka odaklı Gösteri, Müzik veya Spor Etkinlikleri ,
  • Fuar – Kongre gibi organizasyonlarda stand aktiviteleri

Bayi Toplantıları

Kurum içi çalışanlarına yönelik marka bağlılığını oluşturacak ve artıracak etkinlikler yürütüyoruz.

Bütünleşik Pazarlama İletişim ve Danışmanlığı

Firmaların, mal ya da hizmetlerle ilgili alınan bütün kararlarının iletişim boyutunu disiplin içerisinde planlıyor ve sinerji sürecini yönetiyoruz. Reklamı, doğrudan pazarlamayı, halkla ilişkileri, promosyon, araştırma ve ölçümlemeyi ayrı ayrı ama bir orkestra ahengiyle bütün halinde yönetiyor, tanıtım çalışması programlıyoruz.

Marka ve İşletme Yönetim Danışmanlığı

İşletmelere rekabet güçlerini artıracak, büyümeleri için yol gösterecek, yeni pazarlara açılmasını sağlayacak taktikler veriyor ve karşılaştıkları yönetsel sorunlar karşısında çözüm önerileri sunuyoruz. Bir anlamda “aile hekimi’’yiz. Çantamızda yeni nesil çözümlerle, ‘’etkililik, etkinlik, verimlilik’’ in sürekliliğini sağlayacak yönetim, iletişim tekniklerini bulundurarak kurumsallaşmanıza yardımcı oluyoruz.

Marka İletişim Danışmanlığı

Müşterilerimizin pazarlama hedefleri ve stratejileri doğrultusunda gerek kurumsal gerek ürünleri bazında, etkin bir pazarlama yöntemlerinin oluşturulmasına danışmanlık veriyor ve iletişim planını oluşturuyoruz. Bulunduğu pazarın mevcut durumu, değişim ve eğilimlerine ilişkin pazar araştırması yapıyoruz. Sürekli gelişen ve değişen pazarda amaç, strateji ve araçları doğru tespit ederek pazar aktivitelerinin yaratılmasına, alternatif pazarlama planlarının oluşturulmasına yardımcı oluyoruz.

Markanın yıllık iş, satış ve pazarlama yol haritasına göre ;

  • İletişim Hedef ve Stratejileri
  • Medya İlişkileri Yönetimi
  • Sosyal medya Yönetimi
  • Sponsorluk çalışmaları
  • Sosyal Sorumluluk Projeleri
  • Tüketici odaklı satış noktası ve birebir pazarlama ve özel etkinlikler
  • Ürün Lansmanları / Re-Lansmanları
  • Tanıtım Filmleri
  • Kuruluş Yıl dönümü gibi özel davetler
  • Marka odaklı Gösteri, Müzik veya Spor Etkinlikleri ,
  • Fuar – Kongre gibi organizasyonlarda stand aktiviteleri

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya geleneksel medya ile birlikte günümüz teknolojisinin bize sunduğu en kaliteli medya halidir. Markanın müşterileri ile birebir iletişime geçebildiği, anlık olarak tüm yeniliklerini geniş kitlelere ulaştırabildiği, yüksek reklam bütçeleriyle bile ulaşamayacağı hedef kitlesine çok daha düşük bütçe ve zaman ile ulaşabildiği platformun sağlandığı online bir network yapısıdır.

Sosyal Medya Hesaplarınızı ve blog sayfanızı oluşturuyor ve yürütüyoruz. Yazı, görsel ve video düzenlemelerden oluşan güncel içerikler ile aktif olmasını sağlıyor zenginleştiriyoruz. Bu sayede marka ve ürün bilinirliğinizi artırıyor, tercih edilir olmanızı sağlıyoruz. Yapılacak olan sosyal medya yönetimi sadece hedef kitle ile olan iletişimi en yüksek seviyeye getirmekle kalmıyor ayrıca Google gibi arama motorlarında keyword seçimi ve adwords kampanyaları ile online ve kurumsal web sitenizin üst sıralarda görüntülenmesine yardımcı oluyoruz.

Dijital Pazarlama

Dijital iletişim araçları olan akıllı telefon ve tabletlerde geliştirilen dijital ürün ve servisler kullanılarak dünyaya entegre olabilen pazarlama yöntemlerini kullanıyoruz. İnternet aracılığıyla birden fazla dijital kanalda dijital pazarlama ile hedef kullanıcı kitleye marka, ürün ve hizmetlerinizi tanıtıyor, kampanyalarınızı duyuruyor, satış potansiyelini artırmanızı ve rekabet sınırlarını zorlamanızı sağlıyoruz.  Bu sayede kendinizi müşteriyle olan bağlarınızı sistematik bir şekilde geliştiriyoruz.

Dijital Pazarlamada pek çok kaynak kullanıyoruz:

  • Sosyal Medya Pazarlaması ve Optimizasyonu
  • SEO- Arama Motoru Optimizasyonu
  • SEM- Arama Motoru Pazarlaması
  • İçerik Pazarlama ve Optimizasyonu ( Blog, Affialite, Influencer, Tanıtım Yazıları)
  • E-Ticaret Pazarlaması
  • Google Çalışmaları
  • AdMatic Network
  • Görüntülü Reklam Pazarlaması
  • E – Kitaplar, Mobil Uygulama ve Oyunlar
  • İnternet dışı, akıllı telefonlara yönelik pazarlamalar (SMS, MMS, Çağrılar)
  • Online Davranışsal Reklamcılık
  • Yeniden Pazarlama (Re – Marketing)

İçerik Pazarlama

Pr, Kurumsal Web Sitesi, Blog Sayfalar, Sosyal Medya İçerikleri

Mevcut müşterilerin ihtiyacı olan bilgiyi sunuyor, yeni ihtiyaçlar oluşturarak sürece katılmalarını ve markanın ürünlerine yönelmelerini sağlıyoruz.

İçerik pazarlaması stratejisi ile kişilerin hiç aklında yokken o ürünü bir ihtiyaç haline getirerek talep edilen ürün olarak konumlandırıyoruz.

Kurumsal kimliği, marka ve logoyu ön plana çıkaracak, web sitesini popüler hale getirecek özgün, dinamik, akıcı ve etkili içerikler hazırlıyoruz.

Anahtar Kelimeler ve H1-H2-H3 gibi başlık etiketleri ile birlikte Seo Uyumuna
Rank ve organik trafik artırımına
Türkçe imla ve yazım kurallarına uygun,
Semantik ve anlam bütünlüğüne hassasiyet göstererek içeriklerimizi üretiyoruz.

Kitap editörlüğü ve redaktörlüğü yapıyoruz.

Tez redaktörlüğü yapıyoruz.

Reklam

Tüm pazarlama sürecinin önemli bölümü olan reklam, markaya değer katmak, konumlandırmak, farkındalık yaratmak, kurumsal izlenim, imaj ve itibar oluşuma yardımcı olmak, ürün ve hizmet satma rollerini müşterilerimize göre uyguluyoruz.

. Bunlar, reklamda 5 temel özelliktir:

  • Reklam için harcanılması düşünülen bütçe
  • Reklamda verilecek mesaj
  • Neden reklam yapıyoruz?
  • Reklam etkinliğinin ölçümü
  • Medya kullanımı

Marka ve ürünün doğumundan sektöre ve pazara sunulmasına kadar olan ve devamı süresince ilgi çekici, şaşırtıcı, özgün, yönlendirici, yaratıcı ve ticari olması özelliklerini kullanıyoruz. Bu faaliyetler ile ürün ve hizmetlerin içerdikleri faydalı özellikleri, nasıl kullanması gerektiği, dayanma süreleri, nereden ve nasıl temin edilebileceği, kimin tarafından nerede üretildiğini anlatılarak, satın alma ve kullanma kararını etkiliyoruz.

Medya Planlama ve Satın Alma

Müşterilerimizin marka ve ürün& hizmet tanıtımını çeşitli kitle iletişim araçlarından yararlanarak hedef kitlelere tanıtıyoruz. Başlangıç olarak sektör ve pazar analizlerini yaparak kolları sıvıyoruz.

Medya planlama yapılırken;

Hedef tüketici kitle, özellikleri ve bölgesini tespit ediyoruz,

Analizlerden çıkardığımız sonuçlarla, hangi faaliyeti, hangi reklam aracını kullanarak yapmamız gerektiğine karar veriyoruz,

Reklam bütçesini belirliyoruz,

Uzun zaman dilimli veya kampanya bazlı reklam sürecini başlatıyoruz,

Kampanyanın sağlıklı sürdürülmesini sağlıyor, sonuçlarını ve etkilerini medya takip ve durum analiz raporlarıyla müşterilerimize sunuyoruz.

Toplantı ve Seminer

Toplantı, seminer, fuar organizasyonlarınızda %100 hizmet almak için bizi tercih edebilirsiniz.

Eğitim

Firmanız çalışanlarının performansını arttırmak ve çalışan/müşteri bağlılığını arttırma için eğitimlerimizden faydalanın.

Özel Hizmetler

Firmanızın özel ihtiyaçlarına özel çözümler sunmak için bizi ziyaret edebilirsiniz.

Scroll to Top